TECHNIKA NAPĘDÓW
 
 
Kliknij aby dowiedzieć się więcej !
 
Hamulce tarczowe

pneumatyczne
hydrauliczne
ręczne
 
 
KONTAKT:
Tel: +48 32 724-72-57
Kom: 666-146-957
 
E-mail
mbw@technikanapedow.pl
 
Strona główna O nas Historia General Electric GE na świecie i w Polsce O Watt Drive Kontakt Download


Historia firmy WATT DRIVE
 
HISTORIA FIRMY WATT DRIVE:

1972
Założenie w Wiedniu przez Hansa Wustingera przedsiębiorstwa o nazwie Wustinger Antriebstechnik jako biura inżynierskiego w dziedzinie technologii napędów oraz firmy dystrybucyjnej motoreduktorów i przekładni.
1976
Otwarcie nowozbudowanego zakładu montażowego w Wiener Neudorf, centrum przemysłowym południowej Dolnej Austrii. Motoreduktory są wykonane według własnych projektów firmy w oparciu o elementy dostarczane przez innych wykonawców. Firma jest w stanie wykonywać zarówno standardowe systemy napędowe, jak i rozwiązania zgodne z życzeniami klientów w maksymalnie krótkim czasie.
1982
Dalszy rozwój przedsiębiorstwa oraz inwestycje w maszyny do produkcji seryjnej. Utworzenie własnego działu do spraw rozwoju systemów napędowych i motoreduktorów. Silniki do motoreduktorów pochodziły od znanych producentów.

1983
Dostarczono na rynek pierwszy motoreduktor o nazwie WATT (Wustinger Antriebstechnik).
1985/86
Przystąpienie do realizacji projektu PIESTING. Powstanie nowego zakładu produkcyjnego z nowoczesną technologią umożliwiającego wytwarzanie wysokiej jakości przekładni.
1987/88
Inwestycje w nowoczesny system zarządzania sprawiający, że zakład produkcyjny jest obsługiwany przez mniejszą liczbę zatrudnionych.

1989/90
Wysoka jakość produkcji zapewnia sukces. Motoreduktory i systemy napędowe pod nazwą WATT DRIVE podbijają Austrię i inne kraje europejskie.
1990
Otwarcie nowej fabryki Piesting, nazwa firmy Wustinger Antriebstechnik zostaje zmieniona na WATT DRIVE Antriebstechnik GmbH.

1991
WATT DRIVE zyskuje coraz więcej odbiorców swoich wyrobów w krajach zamorskich (Rexnord) i europejskich. Wysokiej jakości produkty z Piesting cieszą się dużym powodzeniem.
1992
WATT DRIVE wchodzi na zasadach joint ventures do Niemiec i Singapuru. Powstaje WATT DRIVE Arnsberg w Niemczech oraz WATT EURO DRIVE w Singapurze
1993
Rosnące wymagania w technice napędów powodują powstanie zapotrzebowania na system silników ukierunkowany na potrzeby klientów. Zaprojektowany zostaje modułowy system silników WATT.
1994-96
WATT DRIVE zostaje nagrodzony austriackim godłem i otrzymuje certyfikat jakości Lloyd’s Register.
1994-96
Powstaje WATT EURO DRIVE Malezja i WATT DRIVE KOREA – następne przedstawicielstwa eksportowe.
1997
Rozpoczyna działalność WATT TRONIC – centrum technologiczne napędów regulowanych elektronicznie oraz systemów napędowych.

1997
Zaprezentowanie modułowego systemu silników WATT – EUSAS dostosowanego do każdego napięcia sieci występującego na świecie, jak również do współdziałania z przemiennikami częstotliwości. Położenie fundamentów dla rozszerzenia Piesting – fabryki MAS 2000.

1998
Rozpoczęcie realizacji projektu MAS 2000 – modułowego systemu napędów. Uruchomiony zostaje zakład produkcyjny o wysokim stopniu powiązań produkcyjnych i nowoczesnej technologii.
1998
MAS 2000 – pierwszy sektor do 2000 Nm rozpoczyna produkcję. Nowy system napędów MAS 2000 posiada istotne zalety w porównaniu z poprzednimi konstrukcjami dzięki mniejszej ilości komponentów
2001
Niedawno rozbudowany zakład Piesting stosujący wiele nowoczesnych technologii rozpoczyna produkcję w ramach programu MAN 2000 z jednostkami napędowymi do 2000 Nm i mocy do 22kW.
2003
Zakończone zostaje wdrażanie programu MAS 2000 do poziomu 14 000 Nm i mocy 90 kW.
2003
Konsolidacja grup zakładów WATT – połączenie WATT DRIVE Północ i WATT DRIVE Południe w Niemczech w WATT DRIVE GmbH z siedzibą w Arnsberg.
2004
Akcja marketingowa w Europie Wschodniej. Powstają nowe przedstawicielstwa i biura handlowe.

Copyright © 2007 Jarek 0-601-090-566 - v.2.0t